Turkish (Turkiye)English

  

IDO

İDO tarafından bir dış hat seferinin iptal edilmesi durumunda :

BASILMAMIŞ biletlerin ( İnternet ve 444 44 36 Çağrı Merkezi’nden satın alınan ) ücretlerinin kredi kartına iadesi otomatik olarak yapılmaktadır.

BASILMIŞ biletlerin iadesi , sefer tarihinden itibaren 1 ay içinde bir bilet satış noktasına teslim edilmesi ile yapılmaktadır.

444 44 36 Çağrı Merkezi ve İnternet’ten satın alınan biletlerin iiade edilmesi ardından ücret biletin satın alındığı kredi kartına 10 gün içinde iade edilir.


Önemli Uyarı


Eğer gidiş-dönüş bilet satın alındıysa, gidiş seferinin iptal olması, dönüş seferinin iptalini gerektirmemektedir.

Yolcularımız, dilekleri doğrultusunda, dönüş biletlerini iade ettirebilirler, ancak güncel bilet sınıfına ait bilet değişiklik ve iade koşulları geçerli olacaktır.


Ödül